مدیریت شبکههای اجتماعی
امروزه بازاریابی در رسانه های اجتماعی یک راهکار بسیار هدفمند و خلاقانه و بهینه برای کسب و کارهای مختلف است تا به راحتی و با سرعت بسیار بیشتر و با هزینههای معقولتر، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان و مشتریان خود معرفی کنند و به فروش برسانند. در حال حاضر بیش از 70 درصد از مردم ایران در شبکهها و رسانههای اجتماعی حضور فعال دارند.هر روز از طریق رسانه های اجتماعی در حال تعامل با برندها و اینفلوئنسرها هستند و اگر در شبکههای اجتماعی فعال نباشید و از طریق رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و لینکدین و … به طور مستقیم با مخاطبان و مشتریان خود در تعامل نباشید، آنها شما را فراموش خواهند کرد!